|
|
|
|
|
Firemní intranetové systémy
Máme dlouholeté zkušenosti z oblasti vývoje a používání intranetových firemních systémů. Jsme schopni nabídnout modulové řešení na bázi již existujících aplikací stejně jako tvorbu speciálních modulů přesně podle zadaných požadavků.
|
|
Preferujeme komunikaci s našimi zákazníky elektronickou cestou, což přináší rychlé vyřizování zakázek, on-line přehled o všech minulých / aktuálních zakázkách a v neposlední řadě i redukci nákladů.
|
|
|
|
Systém pro vyřizování požadavků
|
Informace o ceně
od 19 000, – Kč
|
Charakteristika
Univerzální systém pro všechny případy fungující v režimu zákazník / poskytovatel (např. IT oddělení, údržba…); volná definice kategorií a typů požadavků a osob odpovědných za jejich příjem a vyřízení
Sjednocení přístupu k informacím – jediné místo, pro všechny otevřené problémy (požadavky) bez ohledu na místo jejich vzniku
Vyhledávací a reportingové funkce; elektronický systém ukládání komunikace v rámci procesu řešení požadavku
Intranetové rozhraní – pro práci se systémem je třeba pouze internetový prohlížeč (není třeba nic instalovat na počítače uživatelů)
Jednoduchá licenční politika v modelu per server a nikoli v modelu per uživatel
|
Další informace
|
Pokračujte
|
Systém pro řízení nápravných opatření
|
Informace o ceně
od 19 000, – Kč
|
Charakteristika
Management zpráv z auditů / ad-hoc akcí a řízení nalezených zjištění – plně elektronická forma zpracování; vizualizace stavu uzavírání auditů a řešení zjištění (minoritních / systémových neshod, příležitostí ke zlepšení, komentářů…)
Sjednocení přístupu k informacím – jediné místo, pro všechny otevřené problémy (zjištění) bez ohledu na místo jejich vzniku
Vyhledávací a reportingové funkce; elektronický systém ukládání komunikace v rámci procesu uzavírání zjištění
Intranetové rozhraní – pro práci se systémem je třeba pouze internetový prohlížeč (není třeba nic instalovat na počítače uživatelů)
Jednoduchá licenční politika v modelu per server a nikoli v modelu per uživatel
|
Další informace
|
Pokračujte
|
Systém pro řízení IMS dokumentace
|
Informace o ceně
od 19 000, – Kč
|
Charakteristika
Systém pro komplexní řízení dokumentace integrovaného systému managementu – pro organizace certifikované dle ISO 900X, ISO 14001, TS 16949 atd…
Dynamická mapa procesů – hierarchická struktura dokumentace; vazby podřízenosti a nadřízenosti mezi dokumenty; vizualizace klíčových procesů a jejich podprocesů; plně bezpapírová forma procesu uvolnění dokumentu; automatická elektronická distribuce; komunikace prostřednictvím elektronické pošty
Vyhledávací a reportingové funkce; elektronický systém archivace neplatných revizí dokumentů
Intranetové rozhraní – pro práci se systémem je třeba pouze internetový prohlížeč (není třeba nic instalovat na počítače uživatelů)
Jednoduchá licenční politika v modelu per server a nikoli v modelu per uživatel
|
Další informace
|
Pokračujte
|
|
|
|
|
|
|
|